Medewerker Klantrelaties

Functieomschrijving

Ben jij klantvriendelijk, sta jij graag klanten te woord aan de telefoon en zoek jij samen naar de beste oplossingen? Heb jij een administratieve achtergrond en ben jij daarnaast pro-actief en dienstverlenend van aard? Dan hebben wij de perfecte functie voor je.


Wat ga je doen?

Als medewerker Klantrelaties ben je contactpersoon voor onze (potentiële) klanten. Samen met je collega’s van de afdeling sta je de klanten en clustermanagers te woord over de telefoon en per mail. Je informeert, adviseert, acquireert en administreert ten behoeve van de verkoop van kindplaatsen. Daarnaast zorg je voor een goede telefonische bereikbaarheid. Jouw taken zijn behoorlijk afwisselend, dat houdt de werkdag spannend. Het is dan ook een vaardigheid om snel en nauwkeurig tussen de werkzaamheden en de bijbehorende informatie te kunnen schakelen. Onze klanten bestaan uit ouders die de beste opvang willen voor hun kind. Zij hebben allerlei vragen over bijvoorbeeld het plaatsen van hun kind bij KION, contractmogelijkheden, wachtlijsten en overige diensten. Denk jij graag met ze mee en geef jij ze graag advies?


Wie zijn wij?

KION is dé kinderopvangorganisatie van Nijmegen en omgeving. Wij geven de kinderen een plek waar zij kunnen groeien en ontwikkelen. KION biedt verschillende vormen van kinderopvang. Wij hebben ruim 150 vestigingen, ongeveer 1200 medewerkers en 125 gastouders. Op het Servicebureau aan de Wijchenseweg in Nijmegen zit onder andere de afdeling Beleid & Support waaronder de afdeling HR valt.


Wat zoeken wij?

Wij zoeken een collega met een administratieve achtergrond en werkervaring die uitblinkt in het voeren van effectieve telefoongesprekken. Iemand die zich snel kennis eigen kan maken en deze ook direct kan toepassen. Je bent proactief, stressbestendig en hebt een open, toegankelijke houding. Je kunt krachtig en vooral klantgericht communiceren. Als je bekend of woonachtig bent in Nijmegen en omgeving is dit een pré.


Heb jij kennis en ervaring van:

  • Verkoop(technieken);
  • Het maken van planningen;
  • Relevante planningsmodules en applicaties in de kinderopvang;
  • Het gebruik en toepassing van ICT middelen?


Herken jij jezelf hierin:

  • Je kunt nauwkeurig werken en bent stressbestendig;
  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt een adviserende en resultaatgerichte houding richting in- en externe klanten;
  • Je hebt zeer goede contactuele eigenschappen en hebt een prettige telefoonstem;
  • Je bent een teamspeler en kunt goed omgaan met feedback als ontvanger en zender;
  • Je bent sterk cijfermatig en hebt logisch inzicht voor het maken van planningen;
  • Je bent gericht op het stellen van doelen en behalen van resultaten?


Wil jij graag:

  • Een prettige en open werksfeer;
  • Een leuke en afwisselende functie binnen een gezellig team;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar voor 24 uur (of 32 uur in overleg mogelijk) per week met uitzicht op verlenging bij goed functioneren. Indien je reeds een vast dienstverband bij KION hebt, dan blijft dit onveranderd;
  • Ingeschaald worden volgens schaal 7 van de CAO Kinderopvang;
  • Deel zijn van het enthousiaste en hardwerkende team van KION waarin allerlei ontwikkelingsmogelijkheden mogelijk zijn;
  • Gebruik kunnen maken van onze aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, kinderopvang en een gunstige pensioenregeling?

Functievereisten

Reageer dan:

Is het lezen van deze tekst een feest van herkenning? Stuur dan jouw cv en een korte motivatiebrief via het online sollicitatieformulier. Onze recruiter Lonneke neemt zo snel mogelijk contact met je op.


Heb je nog wat vragen of wil je meer informatie over deze functie, dan kun je terecht bij Joyce Werts - van Boxtel, Teammanager Klantrelaties. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 024 382 26 64 (werkdagen op maandag, dinsdag en donderdag).


  • Het opvragen van een VOG en referenties zijn een vast onderdeel van de procedure
  • Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern opengesteld, bij gelijke geschiktheid genieten interne kandidaten de voorkeur.
  • Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.