Skip to content

Medewerker Klantrelaties | 28 tot 36 uur

Nederland, Gelderland, NijmegenServicebureau

Functieomschrijving

Ben jij klantvriendelijk, sta jij graag klanten te woord aan de telefoon en zoek jij samen naar de beste oplossingen? Heb jij een administratieve achtergrond en ben jij daarnaast proactief en dienstverlenend van aard? Kom dan werken bij KION!


Wat ga je doen?

Als medewerker Klantrelaties ben jij het visitekaartje en het aanspreekpunt voor onze (aankomende) klanten. Onze klanten bestaan uit ouders die de beste opvang willen voor hun kind. Zij hebben allerlei vragen over bijvoorbeeld opvangmogelijkheden voor hun kind bij KION, contractmogelijkheden, wachtlijsten enz. Samen met je collega’s van de afdeling Klantrelaties adviseer en informeer je klanten hierover via telefoon of per mail en zorg je voor een correcte administratieve verwerking van datgene dat je hebt besproken. Je ziet het als uitdaging om dat op een snelle, efficiënte en juiste manier te doen zodat de klant het contact als positief ervaart. Dat betekent dat je veel kennis en informatie eigen moet maken over de opvanglocaties en diensten van KION, zodat je direct kunt inspelen op diverse vragen van de klant. Wanneer nodig schakel je met de planners en managers van de locaties om het verzoek, vraag of wens van de klant te bespreken. Het is daarom belangrijk dat je makkelijk en snel kunt schakelen tussen de werkzaamheden zonder het overzicht te verliezen. Daarnaast heb je regelmatig contact met de planners en managers van de opvanglocaties om de plaatsingsafspraken van de opvanglocaties te bespreken en ben je voor een aantal locaties verantwoordelijk voor de centrale kindplanning. Zoals je kunt lezen zijn jouw taken behoorlijk afwisselend en is elke werkdag een nieuwe uitdaging.


Waar ga je dat doen?

Het team klantrelaties valt onder de afdeling Beleid en Support op ons KION Servicebureau aan de Wijchenseweg in Nijmegen. Hier werk je met jouw team van ±12 enthousiaste collega’s en ben jij het vaste gezicht van de afdeling. Het team werkt onder leiding van de teammanager Klantrelaties.


Wie ben jij?

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;
  • Als je ervaring hebt met klantcontact is dat een pré;
  • Als je ervaring hebt met relevante planningsmodules of applicaties in de kinderopvang is dat een pré;
  • Je kunt nauwkeurig werken en bent stressbestendig;
  • Je hebt een adviserende en servicegerichte houding;
  • Je ziet het als een uitdaging dat elke klant met een positief gevoel terugkijkt naar het klantcontact.


Wat bieden wij?

  • Een prettige en open werksfeer op de afdeling met veel ruimte voor zelfstandig werken;
  • Een leuke en afwisselende functie binnen een gezellig team;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging bij goed functioneren.
  • Salariëring volgens schaal 7 van de CAO Kinderopvang. Dat is maximaal €3.277,- op basis van een 36-urige werkweek;
  • De kans deel te zijn van het enthousiaste en hardwerkende team van KION;
  • Allerlei ontwikkelingsmogelijkheden mogelijk op basis van jouw ambities en kwaliteiten;
  • Onze aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, kinderopvang en een gunstige pensioenregeling.

Vereisten

Reageren?

Is het lezen van deze tekst een feest van herkenning? Stuur dan jouw cv en een korte motivatiebrief via het online sollicitatieformulier. Onze recruiter Lonneke neemt zo snel mogelijk contact met je op.


Heb je nog wat vragen of wil je meer informatie over deze functie, dan kun je terecht bij Sofie van Valkengoed, directeur Beleid & Support. I.v.m. vakantie is zij bereikbaar vanaf 15 augustus, per email op s.van.valkengoed@kion.nl (werkdagen op maandag t/m vrijdagochtend).


Het opvragen van een VOG is een vast onderdeel van onze procedure. 

of

Apply with Indeed onbeschikbaar