Skip to content

Teammanager klantrelaties | 28 tot 32 uur

Nederland, Gelderland, NijmegenServicebureau

Functieomschrijving

Ben jij klantvriendelijk en servicegericht, wil je de dienstverlening van KION continue verbeteren en wil jij je als teammanager Klantrelaties samen met je team verder ontwikkelen? Kom dan werken voor de grootste (en leukste) kinderopvangorganisatie van Nijmegen.


Wat ga je doen?

De afdeling Klantrelaties is verantwoordelijk voor de contacten met onze klanten, zowel telefonisch als per mail. Ze adviseren over de opvangmogelijkheden en beantwoorden vragen uiteenlopend van kindplaatsing, tot facturering of contractwijzigingen. Daarnaast houden zij zich bezig met de administratieve afhandeling van de overeenkomsten en de planning van de kinderen voor alle KION locaties. 

Aan jou de taak als teammanager Klantrelaties om deze processen in goede banen te leiden. Je houdt je bezig met de dagelijkse operationele aansturing en coaching van het team en je bent betrokken bij diverse projecten KION breed. Daarnaast ga jij, samen met het team, kijken hoe de afdeling Klantrelaties (digitaal) kan innoveren en de kwaliteit van onze service richting klanten en collega’s kan vergroten. Je vindt het leuk om in ons kindplanningssysteem (KidsVision) te duiken en hierin expert te worden. Klachten van ouders zie jij als een kans om iemand te helpen en om tegelijkertijd onze dienstverlening te vergroten, in deze rol ben je dan ook de officiële klachtenfunctionaris van KION. Jij bent samen met je team het visitekaartje voor KION naar ouders toe!


Waar ga je dat doen?

Het team klantrelaties valt onder de afdeling Beleid en Support op ons KION Servicebureau aan de Wijchenseweg in Nijmegen. Hier stuur jij je team aan van 12 enthousiaste collega’s en ben jij het vaste gezicht van de afdeling. Samen met de andere vijf teammanagers word je aangestuurd door de Directeur Beleid en Support.


Wie ben jij?

Het coachen van een team vind jij het allerleukste om te doen! Je bent mensgericht, oplossingsgericht en weet jouw team te enthousiasmeren en te motiveren. Je krijgt energie van de dynamiek tussen klantbehoefte en bedrijfsbelangen en weet hierin de juiste prioriteiten te stellen. Je kijkt naar nieuwe mogelijkheden, slimmere manieren van werken en hebt niet alleen oog voor ad hoc werkzaamheden, maar ook voor de beste lange termijn strategie.

  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring in een  leidinggevende rol;
  • Je hebt ervaring in een servicegerichte omgeving met klantcontract; 
  • Je bent innovatief en hebt naast analytisch vermogen veel overtuigingskracht;
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal zowel schriftelijk als mondeling uitstekend.


Wat bieden wij?

  • Een prettige en open werksfeer op de afdeling met veel ruimte voor zelfstandig werken;
  • Een leuke, afwisselende functie binnen een gezellig team;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, met uitzicht op contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren;
  • Salariëring volgens de cao Kinderopvang in schaal 10, dat is maximaal €4.361,- op basis van een 36-urige werkweek;
  • Een plek in het enthousiaste en hardwerkende team van KION, waarin allerlei ontwikkelingsmogelijkheden mogelijk zijn;
  • Allerlei aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, kinderopvang en een gunstige pensioenregeling.

Vereisten

Reageren?

Ben jij enthousiast en wil jij onze nieuwe collega worden? Dan leren we je graag kennen! Stuur onze recruiter Lonneke vóór donderdag 30 juni 2022 jouw cv en motivatie via het online sollicitatieformulier.


De gesprekken staan gepland op dinsdag 5 juli, houd hier alvast rekening mee in jouw agenda.


Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Sofie van Valkengoed (Directeur Beleid en Support) via 06 11 40 77 81 of via s.van.valkengoed@kion.nl (aanwezig op: maandag t/m vrijdag).


Het opvragen van een VOG en referenties zijn een vast onderdeel van de procedure. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.